2013 augusztus 13.
NIA, NIA, NIA!
 
Nem, nem írtam el, a NIA olyan máNIA, ami csupa jó élménnyel és örömmel ruház fel! Ha most mindenkit jól megkavartam, az csakis azért lehet, mert a NIA felkavar és aztán elröpít és végül ellazít, majd röhögő , mosoly rohamokat fakaszt ...
 
Tegnap életemben először volt alkalmam kipróbálni ezt a csodálatos táncot. Szerintem ide minden városlakónak legalább egyszer egy héten el kellene menni, férfinek és nőnek egyaránt, (a niában ez is a csodálatos, hogy a férfiak is művelhetik, sőt nekik is segít a férfi és női oldalaik egyensúlyba hozásában, és még mi minden másban is…?! ) Ahogy a dzsungel lakóknak minden nap szembe kell néznie a halállal, vagy inkább az életben maradással, ki ne mondaná, hogy egy nagyvárosi dzsungel ennél kevesebbről szólna?! Aligha! Ha pedig így van, akkor ezt a felszabadító, feszültségoldó táncot, amit tegnap lejtettem mindenkinek gyakorolnia kellene. Mert úgy elfeledteti veled a négyes-hatoson utazó otromba embereket, a tolakodást, a szmogot, a jól ismert dugót, a parkolások okozta bosszúságokat, az idióta főnököt, sorolhatnám..., hogy újra érzed az életet magát.

A niában egyedül vagy önmagaddal, mégis egybeolvadva a környezeteddel, ami az ég, a felhők, a nap, a föld, a fű, amikből igazán lehet töltődni és energiát meríteni. A hely, ahol én voltam az első „beavató szeánszomon”, hát egyszerűen eszményi helyszínül szolgált. Az óriási ablakokon beszűrődő fény, az udvar tele zöld fákkal, növényekkel, a terem pedig tégla és fa természetes burkolattal.  Tökéletes helyszín az első niázásra. /A szó egyébként: betűszó, jelentése: Neuromuszkuláris  Integratív Cselekvés / Neuromuscular Integrative Action és egyenesen Amerikából jött hozzánk ez a csoda!/

Csodálkoztam, hogy a barátnőim közül mindenki értetlenül és kérdőn nézett rám, amikor meséltem, hogy milyen órám lesz délután. Te jó ég, nem is sejtik mit veszítettek, veszíthetnek, ha nem mennek el és kezdik el ők is ezt a lélekemelő táncot. Minden fajta előképzettség és youtube videó csekkolás nélkül mentem oda, és ezt ajánlom mindenki másnak is! Csak érezd jól magad a bőrödben, a lelkedben, a szívedben. Ennyi, a nia. Több nem is kell!

Jövő héten biztosan ott leszek a következő órán is és még viszek pár barátnőmet. Emlékeztek arra a jelenetre, amikor Miranda keresi a Szex és New Yorkban a nőiességét, mert túlságosan kockának, merevnek és fiúsnak érzi magát? Carrievel ott bénáznak az istennő táncon. Egy pillanatra eszembe jutott ez a kép a táncom közben, de maradtam. Persze, hiszen közben  és utána is csak vigyorogni bírtam, arról nem is beszélve, hogy csinosabbnak, nőiesebbnek  és boldogabbnak láttam magam a tükörben. Mekkora teleshop reklámszöveg – humbug?! De a niánál tényleg ezt érzed! Egyből rászoktam.

Vár titeket óriási szeretettel és bizalommal Sőtér Saci, akivel nem hiába találkoztam teljesen „véletlenül” egy ártatlan esküvőn.

Hajrá csajok, nők, asszonyok. Mi ott leszünk!

milla

Forrás: blans.hu

Ui.: Köszönöm Milla!

A bejegyzés trackback címe:

https://miania.blog.hu/api/trackback/id/tr555483007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása