A NIA... az Élet része

2014.03.15. 13:05

Ma reggel arra jutottam, hogy a miania.blog.hu nyugvópontra jutott.

Azzal a céllal indult az útjára, hogy megmutassa, hogy Mi a NIA? Nagyon jó volt végigmenni a 9 mozgásformán, hetekig ebben éltem. Belém költözött, minden helyzetben utat talált bennem, mindenhez kapcsolódni tudott - hiszen ez a NIA. A bajban megtartott és mindig visszahozta az életörömöt a szívembe. Mindig segített megtalálni a középpontom.

Mostanra annyira a részemmé vált, hogy teljesen természetes, hogy jelen van a hétköznapjaimban már negyedik éve, több száz megtartott órával és sok-sok workshoppal a hátam mögött. Teljesen természetes, hogy minden héten történik valami, ami fókusszá érik bennem és felépítem az órát. Aztán elmegyek, találkozom a csodálatos kis NIA közösséggel és boldogra táncoljuk magunkat. A varázslat természetes, mégsem kopik. Velünk van, jelen van, ismerjük, a részünk. Ahogy Anita mondta, "amikor vége volt és haza indultam, olyan volt, mint, ha nem is ugyanaz a nap lett volna, mint ami előtte volt. Mintha aludtam volna egyet és minden jó lett." 

Szívből kívánom Mindenkinek, aki ide jut, és ad magának annyi időt, hogy végigtanulmányozza a mozgásformákat és eljön egy igazi NIA órára, érkezzen meg ugyanide, érezze a békét és a kegyelmet. "Welcome home!"

Ha szeretnél kapcsolódni a NIA-hoz az életben is, keresd Facebook-on a "Mozgásban a lélek" oldalt, ahol aktuális infókkal, érzésekkel, zenékkel, képekkel várok Rád is.

Lájkolj és utazz velünk!

img_8957_kicsi.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://miania.blog.hu/api/trackback/id/tr45861473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása