Kaptam egy nagyon olyan levelet, amihez hasonlót én is írtam, amikor találkoztam a NIA-val. Annyira boldoggá tett, hogy ide kell hozzam, hogy lássam mindig, amikor ide jövök és lássa mindenki, aki még nem engedte magát eljönni NIA órára, illetve természetesen lássa az is, aki éppen így van, idézze fel, és szaladjon keresztül rajta "soron kívül" ez az érzés.

Ilyen élmények is jöhetnek, persze nem mindig jön azonnal a tűzijáték, de valami mindenképpen elindul. Csak menni kell vele. Engem is sokkolt először, hogy mennyire nem azt látom viszont, amit magamról gondoltam. Aztán addig mentem, amíg össze nem csiszolódtunk :)

"Az órádon majdnem végig libabőrös voltam. Az tetszett nagyon, hogy az elején végig ilyen ringató, hullámzó volt a dolog, tényleg mintha a zene szárnyán szálltunk volna. Ezt eddig is tapasztaltam, csak számomra most ez egy sokkal intenzívebb érzés volt. Az aktívabb részek is intenzívebbek voltak a megszokottnál, csak most volt olyan, hogy nem is bírtam a tempót, de nem baj. Abból tudom tutira, hogy nekem nagyon jót tett, hogy utána mikor utaztam haza, régóta nem tapasztalt békés, jóleső, régi érzések jöttek fel bennem. Gondolom kinyíltak valami csatornák és sikerült a megszokottnál jobban harmóniába kerülnöm önmagammal."

underWater.jpg

Köszönöm szépen!

A bejegyzés trackback címe:

https://miania.blog.hu/api/trackback/id/tr144789247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása