Zene vadászatban voltam éppen, és megtaláltam egy régi kedvencet, ami éppen illett a fókuszba, amit erre a hétre kitaláltam. Elkezdtem vele újra barátkozni, és próbálgatni, hogy milyen mozdulatokkal vigyem magammal. 

Ezek után láttam csak meg a videót és döbbentem le, hogy éppen ilyesmik jöttek elő nekem is, amin persze nem kellene meglepődni nyilván, mert már régen tudnom kéne, hogy a zene nyelve elég érthetően és egyértelműen beszél hozzánk.

Aztán nem tudtam abbahagyni, meg kellett néznem mégmég, mert annyira gyönyörű.

Hogyan fogjuk ezt a videót/képet használni a NIA foglalkozásokon?

Elképzeljük a kezünket telis-tele csillagporral és csodálatosan fantáziadús formákat rajzolunk vele, ahogyan finoman engedjük ki az újjaink között. Természetesen minél többet engedünk ki, annál több kerül a helyére.

A bejegyzés trackback címe:

https://miania.blog.hu/api/trackback/id/tr704507348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása